Reklamace a vrácení zboží
Chybějící zboží, ztracená zásilka
- Zásilka dorazila poškozená
- Přepravce zásilku nedoručil
- Chybějící zboží nebo záměna za jiné
V těchto případech nás kontaktujte na telefonním čísle +420 733 418 418
Vrácení zboží
Pokud jste objednali špatný model, zboží se Vám nelíbí nebo se jedná o nevhodný dárek, je možné zboží do 14ti kalendářních dnů bez udání důvodu vrátit.
Můžete využít dvou způsobů vrácení zboží:
1) Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné tak ihned vystavíme dobropis a peníze Vám vrátíme.
2) Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce vratka. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém
Reklamace
Pokud je zakoupené zboží nefunkční nebo se na něm projevila nějaká vada, můžete využít svého práva na reklamaci.
Můžete využít dvou způsobů reklamace:
1) Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné na místě reklamaci vyřešíme. U některých závad a produktů reklamace na místě možná není. V tom případě s Vámi sepíšeme reklamační protokol a během několika dnů Vás budeme kontaktovat s vyjádřením.
2) Níže klikněte na tlačítko pokračovat v kolonce reklamace. V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, ze které jste provedli objednávku a číslo objednávky. Zbytkem procesu Vás poté provede systém